Mijn favorieten

Media mogelijkheden

...via Langenegger Makelaars 
 

Langenegger Makelaars maakt graag het verschil door doeltreffend inzetten van (online) media. En er zijn veel mogelijkheden! Het te kiezen mediapakket is afhankelijk de doelgroep die we SAMEN willen bereiken. Laat je door Langenegger Makelaars adviseren. We zijn op de hoogte van de meest innovatieve middelen en weten welke middelen we kunnen inzetten om de beste resultaten te behalen. 

Ook bij de aankoop van woningen maken we het verschil om jouw droomhuis online te vinden. We bieden de mogelijkheid om via ons NVM-intranet snel op de hoogte bent van het relevante aanbod. Daarnaast kunnen we via onze website heel gericht op postcodegebied online adverteren! Zo kun je via (online) marketing de markt laten weten wat je zoekt! Maak vrijblijvend een afspraak om de mogelijkheden te bepreken.

Het verbinden van vraag en aanbod doet Langenegger Makelaars door SAMEN te communiceren via het doeltreffend inzetten van media.


Standaard mediapakket
SAMEN met jou maken een sfeervolle presentatie van jouw woning door een professionele verkoopbrochure (ook voor de verhuur) met daarin alle relevante gegevens van jouw woning:

  • Informatie: een uitgebreide omschrijving en de kenmerken.
  • Foto’s: een aantal goede foto’s.
  • Plattegronden: kadastrale kaart en plattegrond van de woning zelf.
  • Ligging: informatie over de locatie en buurt.

Al deze relevante informatie samen met de professionele verkoopbrochure plaatsen we op:
1. Eigen www: een eigen webpagina voor jouw woning.
2. Funda: de grootste woningsite van Nederland.
3. NVM-intranet: 
het onderlinge uitwisselingssysteem van alle NVM-Makelaars.  


En deel je woning!
Maak slim gebruik van je netwerk en zet je woning op Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn of Pinterest. Klik op de sociale media-buttons onder de foto’s en je deelt meteen je woning via onze website.

Hier kun je gemiddeld zo'n 1.000 extra unieke views krijgen op je woning!

Dat is wat SAMENcommuniceren met resultaat!




Extra promotiemiddelen
Wil je dat jouw huis eruit springt tussen alle te koop staande woningen? Langenegger Makelaars heeft verschillende promotieproducten, stuk voor stuk bewezen doeltreffend!


Videopresentatie van je woning 
Als je de woning via Langenegger Makelaars is de verkoop zet, kan je dit extra promotiemiddel inzetten en een eigen MP4 videopresentatie laten maken van jouw huis of appartement. De videopresentatie wordt gepubliceerd op je we
bpagina, op onze videokanalen YouTube en Vimeo en via een post gedeeld via al onze mediakanalen, Facebook, Google+, LinkedIn en Twitter. 

Bekijk de eerste behaalde online resultaten! 
 
Bekijk hier de mogelijkheden om een video woonimpressie of een 3D woningpresentatie te laten maken. Bij een 3D video kan de potentiële koper online door jouw woning lopen. Voor de echte belevenis kunnen diegene die in het bezit van een simpele kartonnen VR-bril via VR Media Viewer jouw woning virtueel bezichtigen en staan de potentiële kopers ineens midden in jouw woning. 

Online adverteren
Langenegger Makelaars gebruikt Facebook en andere sociale media als aanvulling op de website. Om het maximale uit de sociale media hebben we een format om de content van jouw woning ontwikkeld, die zeer geschikt is om te posten.

Langenegger Makelaars kent haar doelgroep goed, weet wat ze bekijken, waar ze naar op zoek zijn, waar ze zich bevinden en hoe ze reageren. Dit stelt Langenegger Makelaars goed in staat te adviseren over de verschillende online advertentiemogelijkheden.


Het voordeel van adverteren via sociale media is dat er relevante informatie en gepersonaliseerde content geplaatst worden waar zowel de potentiële kopers als de verkoper baat bij heeft. 


Klik hier voor meer informatie.  

NIEUW: QR-code marketing
QR staat voor Quick Response. Een QR-code is een vierkante code met blokjes. Deze code kan je via je smartphone scannen. Door de code te scannen kom je direct op de plaats met alle relevante informatie over jouw woning. Met één scan kunnen alle kopers 24/7 alle relevante informatie vinden over jouw woning, zoals bijvoorbeeld jouw verkoopbrochure, woningfotografie, plattegronden en eventueel zelfs de online bezichtiging van jouw eigen woning.  


En het mooie is dat de traditionele en nieuwe media via de QR-code kan worden gecombineerd. De QR-code kan geplaatst worden:
  • Op het verkoopbord.
  • In onze etalage.
  • Via een post op al onze en jouw sociale mediakanalen.
  • In de advertentie van de lokale krant.   

Klik hier voor meer informatie.  

NIEUW: Facebook marketing
Facebook Ad
Gericht je woning of appartement onder de aandacht brengen van een grote of specifieke doelgroep via een Facebook Ad. Met deze advertentie maak je gebruik van het bereik Langenegger Makelaars. Segmentatie in dit bereik is ook nog mogelijk zodat je heel gericht en gepersonaliseerd je boodschap kan overbrengen. 


Bij segmentatie kan je denken aan de doelgroep van ruim 10.000 personen die de afgelopen 3 of 6 maanden de website van Langenegger Makelaars hebben bezocht. En desgewenst kan je dieper segmenteren op demografische gegevens als leeftijd, regio, locatie, opleidingsniveau en andere interesses. 

Facebook Event
Tijdens de openhuizen route kan er ook nog een Facebook Event worden aangemaakt om jouw Event en woning meer onder de aandacht te brengen. Het voordeel van het Event is dat al jouw FB-vrienden zien dat je naar dit Event toe gaat. Zo verspreidt jouw openhuis zich als een olievlek.   

Facebook Post
We kunnen een extra Post aanmaken om jouw woning extra onder de aandacht te brengen. Dit bericht kan je vervolgens weer delen met je eigen vrienden. Je kan dan vragen of jouw vrienden jouw Post weer delen zodat de verkoop van je huis nog beter onder de aandacht komt.  


Klik hier voor meer informatie.

Waarom is online SAMENcommuniceren zo belangrijk
Naast de basisuitingen verdiept Langenegger Makelaars zich in de digitale revolutie waarbij er een enorme verschuiving gaande is van communiceren via traditionele media naar online media. Vooral de jongere generatie leest nauwelijks kranten en/ of tijdschriften. Dit, ten voordele van online media. Volgens Statista steeg de mediaconsumptie in Europa van 44 uur per week in 2009 naar 48 uur in 2015. De traditionele media verloren terrein met 2,5 uur terwijl het digitale verbruik met 6,5 uur toenam.